havermout met noten en kokos
Afdrukken

Havermout met noten en kokos

Havermout noten en kokos bevat maar 15 koolhydraten. Met dit ontbijt start jij je dag gezond. Bekijk hier het recept! Staat binnen twee tellen op tafel en je hebt toch een zeer voedzaam ontbijtje.  
Gang Ontbijt
Keuken Westers
Trefwoord bevat noten, havermout ontbijt, kokos, koolhydraatarm en vegetarisch, lactosevrij, snelgerecht
Voorbereidingstijd 6 minuten
Totale tijd 6 minuten
Porties 1 persoon
calorieën 303kcal
Auteur Makkelijk Afvallen

Ingrediënten

  • 40 gr havermout
  • 100 ml soyamelk mag ook haver of rijstmelk
  • 1 el walnoten
  • 1 el kokosrasp

Instructies

  • Zet een steelpannetje op het vuur en breng de havermout met de melk aan de kook. Laat het ongeveer 5 minuten zachtjes doorkoken.
  • Garneer de havermout met de noten en het kokos.

Nutrition

Calories: 303kcal | Carbohydrates: 15g | Protein: 8g | Fat: 25g | Saturated Fat: 10g | Sodium: 58mg | Potassium: 311mg | Fiber: 5g | Sugar: 4g | Vitamin A: 395IU | Vitamin C: 7.2mg | Calcium: 160mg | Iron: 1.9mg