fruitwater maken
Afdrukken

Fruitwater met rood fruit en rozemarijn

Door rood fruit en kruiden toe te voegen aan water maak je een heerlijke fruitdrank die ook nog eens super gezond is. Wedden dat jouw drinkgewoonten binnen no-time gezond zijn?
Gang Smoothie, Tussendoortje
Keuken Westers
Trefwoord fruitwater maken, gezond, koolhydraatarm, lactosevrij, snelgerecht
Voorbereidingstijd 5 minuten
Totale tijd 5 minuten
Porties 1 kan
calorieën 18kcal
Auteur MakkelijkAfvallen

Ingrediënten

  • 5 frambozen
  • 8 blauwe bessen
  • 2 takjes rozemarijn

Instructies

  • Doe de ingrediënten in een kan en vul aan met water. Hoe minder water, hoe meer smaak je krijgt (maar deze hoeveelheid fruit is zeker geschikt om goede smaak aan een hele kan te geven!). Voor extra smaak wrijf je even over de rozemarijn voor je hem in de kan stopt. Je kunt de blauwe bessen ook insnijden.

Nutrition

Calories: 18kcal | Carbohydrates: 4g | Protein: 1g | Fat: 1g | Saturated Fat: 1g | Sodium: 1mg | Fiber: 2g | Sugar: 1g | Vitamin A: 65IU | Vitamin C: 4.9mg | Calcium: 26mg | Iron: 0.6mg